خدا عشق من

این جا وبلاگی هست برای ثبت خاطرات، موفقیت ها و روزهای خوب

خدا عشق من

این جا وبلاگی هست برای ثبت خاطرات، موفقیت ها و روزهای خوب

آدم باش

جمعه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۴:۰۶ ب.ظ

من تازه اسنپ نصب کردم و تازه دیروز دومین بار بود که ازش استفاده کردم قبلا بیشتر آژانس محله مون بود که واقعا چون همه شون هم محله ای بودند بسیار قابل اعتماد هستند گفتند اسنپ ارزون هست واسه همین  نصب کردم که استفاده کنم

بار اول یه جای نزدیک با مامان رفتیم که پیاده هم میشه رفت

دیروز هم لازم شد گفتم مامان اسنپ بگیرم گفت باشه و تنهایی می خواستم برم در خواست دادم و راننده به زور کوچه رو پیدا کرد و سوار شدیم که گفت اینترنتم نیست به زور راهنمایی کردم که مسیر رو پیدا کنه شروع کرد که چرا تنهایی میری و چرا با خانواده نمیری فکر کرم گوش هام اشتباهی شنیده چیزی نگفتم بعد گفت شماره موبایل منو یادداشت کن نیم ساعت قبل بهم غیر از اسنپ زنگ بزن بیام ببرمت اصلا موندم چه کلمه ای بهش بگم.با زور و پرسیدن از دو نفر مقصد رو پیدا کرد اونم  یه مقصد نزدیک وقتی رسیدیم باز گفت شماره موبایل ام رو یادداشت کن یه دادی  سر اش زدم که نه و پیاده شدم  گفت خانم شما هم جای خواهر من می خواستم بگم به همه ای خواهراتون شماره می دید ولی دیگه چیزی نگفتم و تو اسنپ زدم برخورد نامناسب بعدا به این فکر می کردم و به دوستان می گفتم چقدر جامعه برای ما نا امن شده درستای مردای خوب زیادی هست ولی وجود این آشغال ها دنیای ما دختران رو خیلی نا امن می کنه

حالا اگه این مورد رو به بابا بگم میگه اسنپ رو کلا بیخیال شده همون آژانس محله بهتره. وجود یه نفر بد تو مجموعه اینترنتی و تجربه ای بد باعث میشه اعتماد به اون مجموعه کم رنگ تر بشه 

قیمت های اسنپ هم واقعا با آژانس های تلفنی فرق می کنه؟این جا که انگار اسنپ گرون شده و قیمت ها با هم برابر شده چون یه مسیر خیلی نزدیک رو از من 3500 گرفت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۱

نظرات  (۳)

۲۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۳:۲۵ ربولی حسن کور
سلام 
وقتی توی اسنپ که میشه راحت پیگیری کرد اینطوریه خدا به داد بقیه جاها برسه
گرچه شاید هم هدفش ندادن کمیسیون بوده
پاسخ:
بله البته تو تاکسی تلفنی هم میشه زود پی گیری کرد
شاید ولی اگه هدف اش هم همون باشه کارش خوب نبود
والا من خیلی با اسنپ این ور اونور میرم حداقل هفته ای دو بار
مشکلی نداشتم تا به حال، فقط یک نفرشون بود که خیلی حرف میزد و رانندگیش هم بد بود و هعی گفت فوق لیسانس نفت داره و بیکار شده و مجبور شده بیاد اسنپ، در کل ناراحت بود از شغلش که دل من رو خون کرد! با بقیشون مشکلی نداشتم. 
اکثرا هم اطلاعاتشون رو واسه یکی از اعضای خانوادم میفرستم که در جریان باشن.
پاسخ:
هنوز من تازه استفاده می کردم که از شانس من این اتفاق افتاد
خب اون بیچاره درد و دل کرده خدا رو شکر شماره ات  نخواسته
من با اینکه کم استفاده می‌کنم و بیشتر مترو استفاده می‌کنم ولی همیشه راضی بودم از اسنپ. هم از قیمتا هم برخورد راننده‌ها
تو شهر خودمون قیمت اسنپ نسبت به آژانس کمتره ولی تهران قیمتا برابره تقریبا
پاسخ:
این جا هم مثل تهران قیمت ها با آژانس تقریبا برابر شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی